Una estratègia Facebook que farà créixer el teu projecte

Una estratègia Facebook que farà créixer el teu projecte

Moure en el món de les xarxes socials i de la web és una cosa que s’ha tornat summament quotidià en el món del màrqueting digital. El projecte que no tingui xarxa social o que no es relacioni d’alguna manera amb l’audiència, llavors realment no pot assegurar-se un gran temps de vida al mercat. És per això que avui et presentem una estratègia Facebook amb la qual podràs fer créixer la teva marca i amb la qual podràs generar guanys.

L’ús de les xarxes socials i el seu concepte es basa en la relació que pot tenir la marca o el negoci amb la gent. És així com vas creant una identitat amb la qual els teus clients potencials podrien veure identificats en algun moment. Això, només podria ser beneficiós per a tu perquè generaria molt més trànsit, i per tant, moltes més guanys. No obstant això, de què va aquesta estratègia?

L’ús dels vídeos com a estratègia Facebook

Els vídeos de Facebook ara mateix estan molt de moda. Tothom és capaç de veure un vídeo que no et tregui massa temps i que es trobi en el teu feed el temps suficient com perquè puguis veure de què va. No et avorreix, és dinàmic i pot aconseguir que el teu públic s’entretingui amb la teva marca. Però, com saber què vídeos compartir per generar més trànsit?
• Videos que puguin atreure públic. Videos que a la gent li interessi i puguin generar trànsit, que vulguin compartir. Crea vídeos que puguis posar en diversos canals sense que et costi molts diners, o gens. Crea diverses versions del video, o diversos vídeos de curta durada que pugui informar a l’audiència sobre el producte.
• Breu, concís: la clau de l’èxit. Així de senzill. Mentre més sintetitzada estigui la informació, millor per als teus clients, que no perdran temps amb imatges que no li interessen i, per tant, millor per a tu, perquè et generarà més trànsit.
• Subtilesa. Quan la gent es connecta als seus comptes de Facebook, no estan pensant directament en comprar. És una xarxa social per saber els amics i familiars, què en ocasions es presta per a altres coses. Per això, recomanem que els vídeos i la seva publicitat siguin subtils. Promociona’t d’una manera en la qual els clients no sentin que t’estàs promocionant.
Per a realitzar qualsevol tipus d’estratègia a Facebook oa internet, heu de tenir en compte la plataforma que estàs utilitzant i el tipus de públic al qual t’estàs dirigint. Tenint això com pilars, llavors, tens la meitat de la feina feta.