Aconsegueix una estratègia PPC d’alta qualitat

Aconsegueix una estratègia PPC d’alta qualitat

L’estratègia de màrqueting és base fonamental de qualsevol negoci. Sobretot, si vols que el teu projecte o marca prosperi i es converteixi en una pàgina destacada dins el món de les xarxes i la web. És per això que és important tenir en compte les diferents tipus d’estratègies que pots implementar per això i considerar cadascuna d’elles, per veure quin s’adapta millor al teu estil de projecte.
Una estratègia PPC (pagament per clics) pot ajudar-te a aconseguir guanys sense gaire esforç i en poc temps, sempre que ho puguis implementar bé. Avui et donem uns quants consells amb els quals pots treballar per aconseguir una estratègia d’alta qualitat que et permeti créixer com a empresa i que permeti que el teu negoci sorgeixi a la web.

Maneres d’aconseguir una bona estratègia PPC

• Analitza les teves opcions. No et quedis amb una sola opció de generadora de PPC. AdWords de Google no és l’única aplicació que existeix que pots utilitzar. Mira més enllà, busca i investiga sobre les teves opcions. El més probable és que trobis una que pugui adaptar-se completament a les teves necessitats.
• Baixa la teva oferta màxima. Això reduirà el teu CPC (baix cost per clic, per les sigles en anglès) i podrà generar-més guanys. Com pots fer-ho? Identifica bé les teves paraules claus, aconseguint fer una connexió real amb la teva audiència, i si aquestes tenen un bon rendiment, baixi la seva oferta per millorar tot.
• Utilitza paraules claus de cua llarga. És a dir, paraules claus de bon rendiment que tinguin una extensió considerable de tres a quatre paraules per frase. Solen ser més eficients a l’hora de crear l’estratègia i poden ajudar-te per aconseguir la qualitat que desitja.
• La ubicació. Encara que soni poc important, la veritat és que la ubicació geogràfica influeix molt en el seu negoci. Has analitzar la teva audiència i veure on s’exerceixen les seves vides, per aplicar la teva estratègia en la millor ubicació possible. No llenceu els diners fent-li arribar a la gent un projecte que, per la seva ubicació, potser no li pugui servir. Aprèn dels teus clients.
La millor manera per aconseguir una bona estratègia PPC és aprenent del teu públic. Per què? Perquè és ell el que porta el ritme del teu negoci. Mentre el client estigui feliç, a tu et anirà molt millor amb les teves estratègies i els teus plans. Així que seu a analitzar l’estratègia que millor s’adapta a les teves necessitats i fes créixer el teu projecte!